Tuesday, December 21, 2010

201210,,,YES!! ++  yani ,,,

hmmmmm,,,sangat best smalam coz i g shopping ngan kawan i,, cik yani,,,,
Add caption

agak bez coz lama xjumpa dia,,,

kitorang g QB or dalam erti kata lain Queensbay Mall,,,,

haha,,,pada awalnya janji nak jumpa kat Island kul 9pg,,

TAPI aku wat hal,,,oppppsss,,,what!!!!

TERLEPAS bus,,,,aiseyyyyy,,,,,

selama sejam aku 2nggu bus baru dapat bus n tau x aku smpai island kui bape???

kul 11.30 tau x//

cian kat dia,,,,
da smpai sana kitorang jalan2 sampai nak tercabut kaki nie.....

huhu....

tapi yg beznya,,,pat beli baranng yg sumenya HALF PRICE,,,

anda sume tau xperasaan shopping 2 macam mana,,,>???

although dapat tengok je,,,,

dengan ini saya sertakan juga gambar barang2 yg saya beli smalam,,

as a prove,,,  waa haha

    sluar nie la aku cari sampai nak tercabut kaki aku,,,akhir skali pat jugak aku cari hg,,suar ,,,,










nie plak beg baru i,,,,i suka je kumpul beg,,,as my hobby,,,
although my umi always bising2 coz i slalu beli beg,,,
"tara pa",,,i sanggup tahan,,,semuanya demi beg yg tercinta,,,
nak tau kenapa i beli beg nie,,,??
First::-mestila design dia cantik,,,,
2nd:;-coz jenama dia,,MOMOO,,,,jenama nie mmg sume things dia comel2....haha









lastly,,,for the gift 2 cik yani,,,i buy 2 bangle,,,1 for me n another one 2 cik yani,,,,although it a small gift,,ihopes that she will always wear this gelang,,,somemore i like it,,,hmmm,,,,very exsortic,,,betul x ejaan 2,,,haha,,,anyway,,thax yani,,,bez rrr kuar ngan hg,,,,,

No comments:

Post a Comment