Monday, March 7, 2011

as-salam,,,apa habaq sume,,hopea ok2 la,,hari nie entry aku seperti di atas^^BLEACH,,,tau x pa kebenda tu??aku baget sume orang tau la,,tambah2 yang lelaki,,,bleach nie popular kat Japan,,so as u know klu da popular kat Japan apa lagi la kan....mestilah ANIME...huahhaha

bleach nie mengisahkan tentang SHINIGAMI dalam bahasa Japan @ Soul Reaper dalam bahasa yang kita paham n also a ZANPAKUTOU..zanpakutou tu macam pedang la tapi boleh comunicate ngan shinigami masing2 dalam ilusi masing2,,,

nie la watak utama dalam citer nie:KUROSAKI ICHIG0(pegang pedang@zanpakotou)..yang blakang sket tu,adalah gamba zanpakotou dia dalam bentuk ilusi ichigo yang dipangil OJI-san or ZANGETSU,,,,(aku minat gila dia nie)                                                                                                                                                                                                                     

ok crita diorang nie dekat sebuah tempat iaitu SOUL SOCIETY
ang Karakura town....
 
nie plak kawan2 Ichigo tadi,,ada yang dari soul society ada yang dari Karakura town,,karakura town tu kat jepun la...                                                                                                                                                                                                                                                                        
Hehe...watak mana yang paling aku minat???nie dia...

 
1.KUROSAKI ICHIGO
 *substitude shinigami
 *zanpakoutou name:zangetsu 
 *bankai:getsuka tenshou
 *have holowfication and more powerful when turn in this form








   
2. HITSUGAYA TOUSHIRO
   *shinigami
  *zanpakouto:hyiorinmaru 
  *bankai:dai kuren hyourinmaru
  *one of captain from 13th squad
  *still young






WATAK-WATAK LAIN:



1.RENJI(zabimaru),2.KUCHIKI BIAKUYA(senbonzakura),3.ICHIGO
4.GIN(aku xminat coz dia jahat),5.TOUSHIROU

KUCHIKI RUKIA


BLEACH CAPTAIN OF 13th SQUAD

P/S:kenapa aku wat entry sal Bleach..ini kerana aku geram xdapat tengok lagi episode 302-The Final Gensuka Tenshou...huaaaaa~~~ nak tengok gak..slalunya citer2 nie abang aku slalu wak balek,,tp ri2 cuti sem dia just wak balek sampai episod 295 ja..then aku tengok guna internet..almaklumla guna beruk band..so aku pat tengok sampai epiod 301..then beruk band aku jd lembap..habis limit.. dan nie la sebenaqnya yang aku nak kongsikan ngan hampa sume...huhu,, sedeyh,,akan ku usahakan jugak sampai dapat agar aku dapat tengok BLEACH nie,,,

ok..that's it..all about bleach,,
sayonara,,...
 


 

2 comments:

  1. o0o0o.. lawa blog.. erk... kenapa ade lencana nurse berbentuk bintang 6 tuh? cam y*hudi le

    ReplyDelete
  2. oh ye kew..tq..saya buang..but yang tu la kawan2 bg kat saya..lambang nurse...

    ReplyDelete