Friday, January 20, 2012

DR.SMS part 2

kesinambungan cerita saya..



ok..memang semua orang suka DR ini ok..reality,,saya minat dia sebab dia da pown buat salah satu perkara dalam list impian saya..iaitu beliau telah pown oergi ke PALESTIN untuk membantu saudara kita di sana...itu adalah impian sy juga..sy menceburi bidang kejururawatan adalah kerana ini..sy ingin menjejakkan kaki ke sana da menolong mereka semua...yeah,,DREAMS ARE POSSIBLE...

kedua...hmm..ok dia ada rupa...he has a carisma..i can see that..

then of course la last2 skali ada sesi bergambar serta autograft,,,

ini doa untuk para perawat yg merawat pesakit dan juga yang datang melawat pesakit...dapat time td jgk..


yes..i mange to get this..after all that i had been trough..yeah..it hard to pass all the people which look like want to eat him...yeah terrible...

becoz all could't get the pic with him..i felt so upset..hua.. sambil menunggu kawan2 sy keluar dr kepompom orang ramai tu..sy hanya mampu melihat DR dari jauh ja tp xdela jauh sangat..dalam 2 3 kaki je..then apabila pakcik2 PPK datang dan menangkap DR.(crita macam ganas sangat kan?)lalu memegang beliau kiri dan kanan.. beliau telah bangun untuk meninggalkan dewan berkenaan...DR xbanyak cakap pown..

beliau bangun dan tiba2...."SITI SAJI'DAH"...wau!!!this is unbelievable..but believe it...kuat kowt beliau menuturkan nama tersebut...SAYA?? apa lagi terkejut dan speechless...sehingga saya dapat rasakan yang darah dah berkumpul di muka saya.. masyaallah.. sy flushing rupa2nya..serius..mmg sangat terkejut dia panggil nama tersebut dan semua org melihat sy seketika..seketika je la...

dan ini yang membuatkan sy xleh nak tidur malam ini dan terpanggil untuk menghupdatekan beloq saya yang da berhabuk nie...

p/s: ya mmg seronok dapat berjumpa,mendengar dan melihat beliau di depan mata sy sendiri..apa yg lebeh penting di sn ialah pengalaman yg beliau ceritakan sangat2 bermakna walaupun dlam masa yg sngat singkat,,IA..sy juga nak sama menjejakkan kai di palestin untuk bersama2 mereka menolong saudara2 kita dia sana,,,...tolong doakan sy ya kawan2 ...

No comments:

Post a Comment