Tuesday, July 10, 2012

teringin untuk sampai ke SINI...

KAABAH

Assalamualaik...
kenapa cerita tentang Kaabah?
kerana ada seorang Sahabat saya akan menunaikan umrah disana tidak lama lagi.
kerana beliau sanggup menghabiskan cuti semester beliau yg sepatutnya dapat pulang ke Malaysia,berjumpa dengan keluarga tersayang, tetapi membuat keputusan untuk menunaikan umrah disini...
saya doakan moga beliau selamat pergi dan balek,moga dapat beribadah di sana dengan tenang..amin..

actually....
saya sangat jelous dengan beliau..
beliau dapat melihat kaabah di dpan mata pada usia muda..
SAYA?
pada usia berapa?
saya berharap agar suatu hari nanti saya juga akan sampai disini dengan izin Allah SWT..

saya da sediakan beberapa doa saya kepda beliau supaya beliau dapat menyampaikan doa saya di hadapan kaabah nanti..
yang paling penting ialah doa supaya saya diberi kesempatan untuk sampai kesini juga suatu hari nanti...
amin...

kepada NURUL MUTMAINNAH MAHAMOOD(mut klu silap eja nama jngan marah..kami ingat2 lupa la..hehe)....jaga diri baek2...semoga selamat pergi dan balek...

ok..itu sahaja entry tok kali ini....assalamualaik...=]

"be a better SERVANT for ALLAH"

No comments:

Post a Comment