Sunday, September 22, 2013

utuhkan hati!

assalamualaikum..

lama sangat dah rasanya nie...

ok...
habis belajar pon dah..
so maknanya habislah tamatlah sebagai seorang student...



paling ditunggu2..


makanya,
di saat ini,saya telah melangkah naek ke satu lagi takuk kehidupan
kehidupan yg saya rasa saya xbersedia lagi untuk menghadapinya..

ALAM PEKERJAAN




TAPI,
I have tooo...  :(



hati ini sentiasa berdoa dan selalu memohon kepada Allah untuk dikuatkan hati ini
untuk menghadapi liku2 kehidupan,
yg sudah pastinya banyak cabaran.

cabaran dengan persekitaran.orang dan pengalaman yg serba baru,
dahla saya seorang yg sangat susah utk menerima sesuatu yg baru..
and it just like " a thousand years in order to cope with that"...
ye..saya suka sangat menuturkan sentence di atas...

and the most important is,
I really miss my buddies....

"kawan2...aku rindu kat hampa semua"

seriously..I miss this moment alot..


moga Allah kuatkan hati ini untuk teruskan perjalanan ini..

baru start journey,
tapi da fikirkan dekat mana perhentian yg akan diambil..
sangat x tabah langsung kan?

so,
I need ur prayer..
doakan saya kuat!
saya tau ini permulaan..
moga permulaan ini memberi satu pengalaman yg saya rasa saya mmpu untuk menghadapinya....
amin


No comments:

Post a Comment