Thursday, June 16, 2011

APA KATA HATI ...............

model:ENCIK KOTAK YANG COMEL


assalamualaikum...

hehe,,agak lama da xbercerita kan??ok..now Im going to talk about apa kata mereka...nampak x gambar kat atas tu??ENCIK KOTAK yang sedang termenung tu...ha..gambar inilah yang menggambarkan hati kami semua..student nursing N2/10 pada beberapa hari yang lepas... nak tahu kenapa??kerana semua orang asyik dok pikir yang adakah mereka lulus ataupun tidak dalam final x-am yang lepas...sampai ada yang xlalu makan,xboleh tidur..ada yang mandi x basah(ada ka?)entahla..but aku???sume takde x...aku lalu je makan,minum, tidur(sampai xlarat nak tido da)...haha

so untuk pengetahuan semua,hari nie sume kekawan aku leh la tau result diorang dan moga2 semua orang lalu balek makan,mandi dan tido..aku berharap agar semua orang akan berbahagia dengan result yang diorang dapat,,moga2 juga mereka dalam keadaan yang ,macam nie..

macam ENCIK KOTAK yang sedang berbahagia mengejar belon2 tanpa perlu merenung masa depan seperti gambar yang pertama tadi..

dan kepada kengkawan yang dapat result yang korunk rasa agak xmemuaskan,xpe..usaha lagi..bukan senang apa yang kita blaja nie.. xpa still ada masa untuk fight..gud luck..aku harap korunk sume xputus asa n jugak berharap agar xdak la orang yang xlulus nie..hopes sume lulus2 blaka...

kurigu..jangan jd macam encik kotak nie lagi...menangis merenung masa depan...

bagi aku ok la kalau nak menangis tok menghilangkan rasa kat hati tu coz aku pown slalu ja dok wat drama air mata..tapi bukan kat tv la..kat bantal aku ja...haha..kadang2 leh release punya sume rasa sesak kat dada tu..(bukan kadang2 tapi konfem tenang punya pas nangis nie)..BUT .. ada tapinya..jangan lama2..xelok..skali lepas dah...then mulakan dengan azam n semangat yang baru..sekali kita jatuh,kita xkan jatuh selama-lamanya...


P/S= sume pernyataan di atas adalah untuk kawan2 aku dan juga diri aku nie..Alahamdulillah dan tahniah kepada yang berjaya dan kepada yang tidak,tak mengapa cuba lagi..maseh ada masa...


C U all in SEMESTER 3....

No comments:

Post a Comment