Sunday, October 2, 2011

aku di sini....

Assalamualaikum.....

aku di cn.....

belajar banyak perkara yang mematangkan aku...

supaya hidup jangan terlalu bergantung dengan kawan2...

supaya aku slalu belajar untuk hidup berdiri di atas kaki ku sendiri...(of course bukan atas kaki org lain)

supaya slalu mengingati umi ngan abi kat rumah....

supaya aku kat cn melupakan semua impian yang aku nak wat dlm hdup aku dalam masa terdekat nie..(sbb aku mmg xdapat capai impian aku)

.......................................

aku pown tatau kenapa aku wat entry nie....

myb aku tersa keseorangan dan kesunyian....

ditambah pula slasa nie nak x-am....

tapi xdak mood nak study.....

cepat mood.....

datang kepadaku.....

apa aku nak jawab dlm paper klu xbaca apa pown....

sekian....

luahan hati yang tak seberapa ini.... 

No comments:

Post a Comment