Saturday, October 22, 2011

SEOUL GARDEN....

perlukah???
memang sangat perlu...
haha...

oppss...
lupa..
assalamualaikum...

lama da kan x update belog nie..
xpa hari nie nak hupdate n sajikan anda semua dengan gamba2..
gamba apa..??
gambar MAKANAN...
makan dekat SEOUL GARDEN..

FUH!!!!nikmat gila....alhamdulillah...
walaupun pad mulanya masuk kedai dalam keadaan tercengang2...
haha..
nah tengok la gambar nie...

MMmmmmmmm...BASHTA.....

perasa daging dia sodap...

nie sume makanan aku n kak yana makan..tapi cam sket ja kan...

yang aku pegang nie macam roll egg pown ada...

baru nak salai..

ha..da penuh


xsempat nak posing da,,lapaq kowt...

nie a kawan aku yang join 2gether....





kimchi yang sangat masam

weh sedap aiscream dia..makan sampai semangkok kowt..

thax to kak yana yang slalu ja teman aku bila SYNDROME MAKANAN aku da jd ...



P/S=>nak g lagi nanti koz xpuas.. n ada g makanan korea ang aku xmakan,,e.g:donkbokki n jjangmyun...

No comments:

Post a Comment