Sunday, January 23, 2011

Assalamualaikum,,,
 minta maaf banyak2 coz lambat wat post,,,
bukan apa,,internet slow sangat2,,,
hobi aku yg suke tengok citer kat ternet pown terbantot,,,
ok skunk bukan masa nak mengadu,,(ada la skit)
just nak citer aku punya xtvt this week,,,
last friday,the last day aku posting kat ward neuro,
ada one patient,dia bg kat aku keronsang sbg tanda time kaseh dia,
then untuk tidak mengecewakan hati beliau,
aku pown amek la,,,
yg specialnya,dia bukan macam patient aku yg laen,
dia ada masalah skit ngan akal dia(minta paham sendiri)
but dia still lg tau macam mana nak ucapkan tima kaseh dia pada orang laen,,,
mmg aku tabik la,,,
nak tengok x gambar keronsang 2??
ok aku upload erk,,,, 
 jaaaa,,,,,,,comey x??

ok sekarang aku nak citer pasal xtvt aku semalam,,
1 hari suntuk aku baca buku jew,,
nie 1 lagi hobby aku,,
read,,,
buku nie best,best n best sangat,,
tajuk dia TUNAS karya HLOVATE,,
 dia wat citer fuhh,,,
berkesan,menampakkan jiwa remaja dia ooo,,
sambil baca novel 2,sambil teringat kesah aku time skul lu ngan budak2 skul yg len,,,kawan bek aku la,,,
tingat gila kenakalan kami yg begitu xterhingga
tapi xleh lawan watak dlam citer 2,,
Addin,Fisya,Jen,Benz,rakan2 n Mag 7,,
kenakalan diorg lagi terserlah kowt,,,
 best sangat2,,,t aku berharap pat jew elaun bulan nie
aku nak g beli buku dia yg len pula,,
aA+bB n 5tahun 5 bulan,,,

ok da la,,,
t aku citer g pe yg berlaku dlam hidup aku nie,,,
maseh banyak g yg aku nak wat,
tapi xsempat nak kejar,,
aku akan pastikan aku pat wat sume 2,,,
insyaallah,,,
moga Allah mempermudahkan urusan ku,,,
amin 
 

No comments:

Post a Comment