Friday, January 28, 2011

nak tau tak???

        salam,,,hehe,,agak lama xupdate blog nie(baget,,baru bape hari xupdate, hyperbola la budak nie),,,so hari nie aku nak ceritakan pengalaman aku kat ward respiratory,,male punya ward,,,ingat xpost aku yg lepas ??? aku da gtau kan aku posting kat mana,,nie nak citer pengalaman aku nie,,,n soalan untuk post aku yg lepas mmg da terjawap,,,hehe,,aku pat miss yg baek,,la,,x kacau kita wat keje,,xla menderita hidup nie,,

     Patient kat ward nie of course la ada masalah ngan respiratory diorg,,hehe,,,kat cn aku deal ngan patient yg ada banyak penyakit n yg lebeh penting mode of transmisstion dia ialah UDARA,,,,so,,,huaaaaaaaaaaaaa....aku kena pkai mask sepanjang masa n sepanjang aku bertugas kat wad 2,,antaranya ialah hini,tb n macam2 ... haha,,,,naseb badan la wei,,,,

         first skali masuk,aku kn keje kat cubical 3,,,ada macam2 jenis pakcik2 yg ada kat c2,,ada sorang pak cik,,mmg tersangat2 hepy go lucky,,,best ahh,,xbosan la hidup klu kawan ngan dia + dia suka tolong orang,,,Eg:time aku kmas katil,dia tolong aku lipat slimut,,,,hehe,,,best an,,,hmmm,,tapi dia da blek ari nie,,,huhu,,n ada plak sorang pakcik nie yg amat2 membuatkan hati aku tersentuh,,huhu,,,dia bersyukur sangat2 kami jg dia sampai dia mengalirkan ayer mata,,,aku pown apa g,,hati da jenis tauhu,,,lembut semacam,,da rasa cam nak hujan gak la,,,tapi aku tahan n cakap kat dia,,2 mmg tugas ktrang,,,,n aku trus g solat,,habis2 solat trus aku banjir,,,huahuahua,,,,,
          
hari nie plak aku tolong pakcik jgk(nama pown kat ward laki)....dia bed ridden gak,,n the important is ila aku habis je comfort patient 2,,relative dia cakap time kaseh n u know dia pangggil i ape???? STAFF NURSE ooooooo,,,,bangga seketika,,,,hal ini kerana,,sebelim nie,,orang slalu panggil aku misi,,tapi xsyok sangat,,kali nie aku da nak melonjak kegumbiraan da,,,tapi esok kembali menjadi tanda-tanya kerana Miss Kim on leave esok,,CI mana plak yg ganti Miss esok,,minta-mintalah ok,,,

ok,,mata aku pown da xlarat nak buka nnie,,da nak tido sangat2 da,,k la ,,,,,,   assalamualaikum,......

No comments:

Post a Comment