Friday, April 8, 2011

BIDADARI BESI 

assalamualaikum=]

jumpa lagi...alhamdulillah.....hari nie aku nak kongsi ngan korunk sume sal satu citer nie...bukan movie but KOMIK...aku baru jew hbis baca karya hlovate,rooftop rant...dalam tu hlovate ada tulis sal BIDADARI BESI...sebuah komik yang mengisarkan tentang seorang akhowat yang berjuang bersama-sama Khalid al walid...


sangat best...kartunis tu pandai menggunakan  bakat mereka dengan membuat jalan cerita yang best n dapat menarik kembali hati manusia ataupun khususnya umat islam itu sendiri untuk mempelajari kembali tentang sejarah2 perjuangan islam suatu masa dahulu...



tapi aku xtahu komik nie ada ke x kat malaysia...klu sapa2 tau ada kat malaysia,tolong inform kat aku erk.....aku nak beli gak...baca kat internet xpuas la...xleh ulang2 banyak kali,xleh wak tido...hehe...

nah nie antara babak2 yang terdapat dalam komik tu,,part nie yang paling aku suka...kat bawah nie gak aku letakkan address untuk korunk dapat baca gak komik nie secara on9...diharap semua daoat meluangkan masa untuk membaca yea....


diharap baca...



p/s:- citer nie dalam bahasa indon....kartunis indon yang buat,,,kartunis malaysia xdak lg la yang buat citer macam nie...dulu ada la..but skrang rasanya da xda....so klu korunk xpaham,,,pandai2 budget paham la yea....=] 

No comments:

Post a Comment