Sunday, April 10, 2011

DRUG BOOK...OH DRUG BOOK.....


ASsalamualaikum....=]










huhu...aku xtahu nak wat drug book...member group aku da soh hantar da but aku???(toink,toink)...xsiap g...bukan apa..diorang xbg d latest version kat aku..patutla aku dok try masukkan maklumat dalam benda alah yang depa bg tu xboleh...hampeh betoi..sampai hati boleh lupa aku nie member depa gak...aku low profile ka??agak la...naseb la hampa,aku xantaq la esok...
huahhahaha...

aku dapat ANTIBIOTIC n DIURETIC..ha..hampa sume tau x??xpa la..yang amek medic mesti tau kan??kan??hehe...da la setiap benda 2 ada banyak jenis,,kat setiap jenis dia ada lg banyakkkk jenis... paham x??aku pown xpaham apa aku tulis..huahhahaha...

hari nie gak aku da siapkan presentation aku tok sosiology..mana tau kowt2 esok aku kena present ka...ha...medical surgical n fundamental of nursing punya presentation da settle... alhamdulillah..manage to get A...

skunk plak tengah tunggu result midterm,then final,then OSCE,clinical posting then CGPA...then bye,bye sem2 hi,hi sem 3.....huaaaa.....xsabarnye...ok thats all...assalam....

No comments:

Post a Comment