Sunday, April 17, 2011

TATAU NAK WAT APA...

Assalamualaikum=]

xtau nak wat apa??penipu betoi la hg nie(suara hati aku yg kata)...padahal keja banyak kowt....tapi aku malaih...weh bangun la,,final x-am nak dekat da kowt...hg da khatam ka MEDICAL SURGICAL???hg da ingat n faham ka PATHOPYSIOLOGY yang banyak2 tu??

MYOCARDIAL INFARCTION


CONGESTIVE HEART FAILURE

COR PULMONALE

ha..benda nie sume hg da hafal ka??da tu boleh dok kata xtau nak wat pa...DRUG BOOK siap x g??p wat cepat..haishh..malas betoi la budak nie..macam mana nak berjaya klu da malas tahap gaban nie...

LIVE WELL OR LIVE HELL??
YOU CHOOSE.... 

P/S=]sume pernyataan di atas adalah antara dialog aku dan diri aku..entahlah..budak aku tu malas sangat hari nie...

PERFORMANCE FIRST AND THE RESULT WILL FOLLOW

No comments:

Post a Comment