Monday, April 4, 2011

CERITA LEPAS-LEPAS..

Assalamualaikum...hehe..lama kan xjumpa..xtahu la dua menjak nie rasa malas sangat nak on9...apa2 la,,,fb ke..update blog ka..haiss..aku da nak citer kat hampa kan yang ritu aku kuaq ngan kawan2 aku tu..aku post gambaq la..senang citer.... 

ha....nie aku ngan kak farah..kat pizza..



nie plak tengah kecapi nikmat makan mushroom soup..alhamdulillah
sedap gila weh!!!!
nie lagi sedap darp yang atas...yum..yum...
nie lgi 3 orang kawan aku yang ikut lepak ngan aku..asmat,nisa,kak yana
ha nie kamo sume...hehe..kurang sorang..zue..dia balek umah...
nie hari kedua kitorang kuar/....nampak yang pakat spec 2???dia memang slalu macam 2..maap la no...
aku touch up nisa..simple ja..tetiba ja dia wat ayat sedeyh yg dia nak make up pown...aku kan baek hati..hehe...aku make up la dia...
selepas di makeup...simple makup,,,cun x??
macam mana outfit aku??first time kowt pakai belt..haha...aku pown nak try gak...
 ok..that all..actually banyak g gambar but aku da xlarat nie...k banyak la yang aku enjoy time weekend nie...haha...k as-salam....

No comments:

Post a Comment