Wednesday, April 20, 2011

dApAt RESULT?? .......(+_+)

assalamualikum=]

hmmm,lama kan xtulis blog nie...actually im going to tell u this,,, aku da dpt result tok midterm...overall alhamdulillah but but but as i expected,aku punya SOSIOLOGY subject msti wat hal punya... actually aku xsuka la subject nie..asyik dok blajaq pasai human being la,behavior la,culture la,status la,,,n balik2 apa hubungan benda alah nie dengan health status n nursing life...hampa sume bley bayang x betapa terseksanya aku blajaq benda nie,,,

then,FON,PHARMACOLOGY N MEDICAL SURGICAL punya result pown ok la(sambil gerak2kan tangan)...bak kata Asmat,my best frend aku.. "lek la de,midterm je kowt.Time final nanti kita pulun la"... huahhahaha..mmg aku relek de...sebab tu result aku relek jgk.. nie xbley jd nie,,aku siyez gila men dalam klaz sampai xhingat dunia...

ehem2..meh nak bg kata2 sket kat kawan2 aku lebeyh2 lagi geng aku.."GENG UTAGHA"(liyana azmi,nor fazira saidin,siti zulaiha, farah aliza n nisa)..."de,kawan2..better u all watch out.aku akan pastikan aku dapat HIGHEST gak aih final nie..."..(memandangkan hampa sume pulun konker highest2 mark dalam klaz n setiap subject tu.tau x aku jelez?jelez gila nie..)..boleh ka??(sambil garu2 kapla)...ha padan muka hg,,sapa suquh xpulun g ri2..lanie baru nak jelez2..apa klaz..(hatuaih***)..blah la..


ok2 back to the topic..aku nie asyik melalut ja kan..cepat tarik aku kembali ke jalan yg benar...huahhaha...BUT BUT BUT aku bersyukur sangat2 la...semua subject aku lulus...hehe...


skunk nie my heart tengah berlaku PALPITATION kerana xsabaq nak cuti midterm.."apa la,oghang len nak cuti sem da pown,hampa baru nak cuti midterm"..mesti hampa sume cakap macam tu kan???tu la aku pown sedeyh gak but aku xkesah la,,asalkan aku dapt cuti...


yang aku syok sangat sampai palpitation berlaku tu sebab aku nak g KL...jumpa x-roomate aku sambil pergi ke PESTA BUKU....waaaahhhh,,,bahagia gila...nak beli buku banyak2.... hahahahahahahahahaha....


da la weh...mencarut ja lebeh,,informasi xdak satu habuk pown..k la...aku g dulu erk,,tunggu entry yg baru plak nanti...

P/S=>baget gila macam ada orang dok tunggu2 entry dia ja..xbley blah langsung..k assalam...

 

No comments:

Post a Comment