Wednesday, February 16, 2011

BORONG INNER!!!!

As-salam,,,hehe,,hari nie time aku bukak FB aku da nampak sorang kawan aku nie komen kat satu gamba yg membuatkan aku terasa nak menghabiskan duet aku dalam sekelip mata sahaja,,haha,, INNER,INNER,,inner tudeng beb,,cotton plak 2,,bukan senang nak dapat,,,then aku trus la klik kat pic tu dengan harapan nak komen sambil survey harga bapa,,,tapi hati aku dihancurkan apabila aku xleh langsung masuk port tok mengomen,,then aku tekan talian hayat aku la,kawan aku said soh aku add tuan dia lu,,then baru leh komen,,trus sepantas kilat aku g add dia n dia pown approve,,,,nie yang aku suka nie,,,

HA NIE LA DIA GAMBA YG WAT DUET AKU BAKAL TERBANG NIE~~


HA,,,then aku pown cepat2 la komen yg aku nak beli,,then sembang punya panjang aku pown decide yang aku nak beli banyak la gak n dia pown tanpa ragu2 wat keputusan nak bagi diskaun kat aku coz aku beli banyak,,,haha,,,aku beli sampai 10 helai lebeh,,da alang2 murah,,eh,,lupa plak gtau harga,,1 pie=rm6,,murah kan??kan??klu kat tempat aku aci jatuh rahang la klu tengok harga dia,, 1pie=rm10,,,mahal x??untung x aku??hehe,,aku beli warna 2,4,5,6,7,8,9,10,11,13,16,18,19,,,haaa,,,jangan terkejut tau,,nak wat koleksi,,,hehe...aku akan bank in duet aku n dia kat postage kat aku,,hehe,,sukenye,,,jumaat nie aku akan turun ke bank n ~~terbangkan~~ duet aku,,hehe,,TUTUP AURAT SAMBIL BERFESYEN=],, xsalah kan??? 

No comments:

Post a Comment