Wednesday, February 23, 2011

 MY FIRST TRY....INJECTIONMySpace 
as-salam,,selamat malam,,today aku nak story kat korunk sume tentang xperient aku hari nie,,,huaaaaa,,,bestttt,,got too xcted be4 tell korunk sume,,haha,,aku ada klass skill lab tok pharmacology n guess what,,aku buat kali pertamanya blaja injection but of course la yg kali pertama bukan aku test kat patient but dekat MISS ORANGE.. huahhaha,,,,


 buat miss orange jangan sedeyh2,,just a little bit pain,,im going 2 inject u with insulin not a vaksin,,,hauhahaha
MySpace 








then aku continue ngan blaja cara2 tok inject la,,,ok beb,,cakap banyak pown wat pa,,tengok gamba suda,,,




MySpace 

  as a preparation first,,,































draw ubat please,,
P/s:mestilah kusyuk,,huahhaha,,klu x,xdpt accurate ml,,,




MySpace










     

 cara yg betoi untuk inject,,pinch 
betoi2,klu x,miss orange akan lagi menangis kerana kesakitan...


MySpace
 zoooooommmminnnnnnnnn,,,muka miss orange,,gila nangis,,tangkap leleh kowt,,huahhaaha...sory miss orange,, anywey thax also bcoz b my patient,,, muahhhhh,,,MySpace











ok,,da settle,,,ha,,skunk da dpat bayang macam mana nak give injection,,,huu,,seriously xsabar rasanya nak give injection betoi2 kat human life,,bukan kat orange da,,but tadi time buat kat depan miss pown da terketar2,,,klu OSCE macam mana??then bila da selesai ja wat kat depan,,aku dengan xsemena-mena,trus melupakan jasa Miss Orange sehingga aku jadikan beliau sebagai bola-ku ,,  
 MySpace

huahhaha,,,aku amin bola sepak dalam skill lab akibat kebosanan yang terlampau,,,then,pecahlah perut Miss Orange,,tamatlah riwayat Miss Orange dalam tong sampah warna hijau kat depan klaz aku,,hehe
 MySpace

okeyh,,elakkan kontroversi,tingkatkan prestasi dan juga iman,,assalam,,,,,,

No comments:

Post a Comment