Tuesday, February 15, 2011

x tahu nak wat apa??
as-salam,,,,huhu,,,,sakit perut,,,da banyak kali da aku asyik ulang-alik ke tandas,,,nak kata kna food poisoning xmungkin,,aku yang masak sendiri tadi,,ikan goreng + sayur kobis ngan karot masak air tadi,,hmmm,,pelik,,aku skunk tengah baca buku 5 Tahun 5 Bulan nie,, layan lagi,,dok sorang2 plak dalam bilik,,roomate aku join housemate aku kat bilik diorang,,,aku????sory,,,aku xtahu nak sembang apa ngan diorang,,,topic diorang advance sangat n aku xda pengalaman,,so klu aku masok port pown,,aku hanya akn pasang telinga,senyum n melihat jew,,,haha,,,n here come again,,aku baca blog kawan aku yg akan fly g Japan bulan 3 nie,,,then aku rasa sedeyh sangat,,aku nak joinnn jagak korunk!!!!sabar je la,,,pegang je la kata2 ni Sajidah,,,
      
Something yg kita suka x semestinya baek untok kita dan     something yg kita xsuka,mungkin sebenarnya baek untok kita.a versus through and through.By all the senses and meaning of the word,,,Allah knows the best!!!

ok caw lu,,,as-salamm 

No comments:

Post a Comment