Tuesday, February 22, 2011

SUJU FOREVER




hehe,,nie MV teaser tok lagu diorang yg terbaru,,aku suka diorang sebab diorang pandai menari beb,,,haha,,daripada tarian jalanan kepada penari yg sangat hebat,,klu tengok diorang battle camne?? mesti best kan?kan?walau pown dalam lagu nie,,SUJU punya ahli xpenuh n dalam bahasa cina,,nanti the latest of course la diorang akan ada lagu PERFECTION nie dalam bahasa Korean and of course sume ahli ada lam 2,,,hehe,,lagu  nie adalah lagu utama diorang dalam album baru nie,,hihik,,i like,,(*_*)...

p/s:xtido malam aku,,haha,,da dapat tengok diorang wat dance,,untuk pengetahuan korunk sume,,aku da start minat diorang da hampir 5 tahun da,,,start time aku F4 or F5,,time F4,aku obses ngan TVXQ,,skunk da pecah n aku tumpukan perhatian aku kat SuJU jela,,,

No comments:

Post a Comment