Sunday, February 13, 2011

bosan tahap melampau!!!
yeah,,,bosan tahap melampau,,,da la habis kedit nie,,xleh kol penaik semangat aku minggu nie,,,dont get me wrong,,my umi,,,huh,,,miz her so much,,,hujung bulan dua nie baru balik umah plak,,,skunk aku mmg xda keje nak wat,,,,so aku xtau la nak wat pa,,,nak tulis nie pown xtau,,,,aku baru jew hbis baca karya HLOve,,,VERSUS,,,wa~~~~~,,aku pown nak AO gak,,,,baek gila,,then here i come,,,i get many words,many phrase that can built my eemaan again,,,who's say baca novel nie just merapu n bazirkan duet jew,,its up 2 u all la,,,depend la masing2 nak bg pendapat apa,,,but karya dia mmg ada moral value la,,,xtangkap cintan sangat n still ada ADDIN/agama yg dapat kita ketahui,,, here.. HLOVATE again,,aku nie agaknya da jatuh cinta ngan karya dia kowt,,,but aku tingin jd cam dia,,,leh cipta buku yang bila orang baca mmg xkan jemu walau da baca banyak kali la,,,,hehemm,,,ok cau dulu,,,as-aslam  
 

No comments:

Post a Comment