Thursday, February 17, 2011

HARI INI(*_*)

Assalam,,hari nie apa yak?tok sah dok wat muka sentap,,aku saja je tanya soalan kat korunk,,konfem-konfem hampa suma taratau punya,,saja ja aku kasi gempak sket,,hehe,,hari nie slama hampir 3 bulan aku x jalankan tanggungjawab aku yg slalu aku wat dulu iaitu puasa sunat time hari Isnin n Khamis,,then hari nie aku start balek,,tapi mayb sebab da lama xwat,rasa jgk la kepenatan tu,,huhu,, hari nie jugak klaz aku penuh,,cuma ada 45 minit ja waktu free tu pown aku guna tok g print nota2 aku yg tertonggak2 tu,,huahua~~ penat tau x jd student nurse nie(haha,,gaya yg sangat byperbola),,,then time rehat aku lepak kat library sorang2 diri jap coz kawan2 aku sume g makan,,then aku sempat return n pinjam buku lagi,,

Hari nie jugak aku balaja balek basic chemist dalam klaz pharmacology td,,tapi time miz dok aja kat depat aku dok wat dert ja kat blakang coz dulu aku da blaja da basic chemict 2,,dulu kan aku student matrix,,alhamdulillah,,actually da lebeh pada tu da aku blaja dulu,,so time miss dok ngaja kat depan 2, aku dok wat keje aku sendiri la,,hehe,,pa lagi,,bukak karya la beb,,!!habis sume kertas kawan aku,aku lakarkan karya aku yg tersangatlah mahal itu,,nak tengok x??jap erk aku upload,,



karya aku kat kertas aku sendiri,,pa lagi,,nama aku la 2,,,

nie plak aku lakarkan kat kawan aku punya tangan,,haha,,sory beb aku ter....sengaja,,,,haha,,tapi kawan aku xkata apa,,dia layan ja,,dia lagi la syiok dapat design free,,thax la weh,,trus hilang borink aku,,



lorh,,skunk da prob plak lam umah aku nie,,ada housemate aku demam,,then kami da gtau kat pihak tertentu,,then diorang wat donno ja,,but they call kami balek kowt takowt ngan KKM kowt,,coz km bebudak under KKM,,takowt kena ngan goverment baru nak mai tengok,,temperature dia bukan stakat 37 but da 39,5C,,,you know enzyme pown bley disfunction klu macam nie,,badak nie bley collapse,,haiss,,diorang nie macam2,,nie diaorang da datang amek n kawan sy pown da turun kat bawah,,hopes dia sembuh cepat,insyaallah,,1 lagi,,untuk pengetahuan,,klu kami sume kat cn ada transport sendiri,,kami xpayah susah2 bazirkan kedit kami ngan minta tolong drpd orang len,,da g spital sendiri da,..ok that all from now,,



No comments:

Post a Comment